طراحی وب سایت | فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت و فروشگاه اینترنتی - آنتی اسکالانت آبین abin.ir

طراحی وب سایت | فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت و فروشگاه اینترنتی - آنتی اسکالانت آبین abin.ir

طراحی وب سایت | فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

پست سریع بین الملل یا اکسپرس چیست؟

دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۰، ۰۱:۰۸ ب.ظ

در این مقاله از آتا اکسپرس به معرفی پست بین المللی اکسپرس می پردازیم. همراه ما باشید.

پست بین المللی اکسپرس یک روش مناسب و سریع برای ارسال مرسوله به داخل و خارج کشور است. در این روش از ارسال، ابتدا مشتری باید به دنبال شرکت‌ هایی باشد که این خدمات را ارائه می‌دهند. سپس، شرکت حمل و نقل به دنبال بهترین و در عین حال مقرون ‌به ‌صرفه‌ ترین راه ممکن برای ارسال کالا می‌ گردد. پس از اینکه مشتری هزینه مربوط به ارسال را پرداخت کرد، رسید دریافت می کند. در این زمان منتظر دریافت پیامک تحویل می ‌ماند. توجه داشته باشید که زمان ‌های ارسالی تقریبی بوده وهیچ شرکتی اقدام به تعیین زمان دقیق برای تحویل کالا نمی‌کند. چراکه ممکن است اتفاقات غیرمترقبه‌ای در طول حمل و نقل بروز کند که این یک امر کاملا طبیعی است.

در واقع، پست اکسپرس برای این است که کالا در سریع‌ترین زمان ممکن به دست گیرنده برسد؛ این بدان معنا نیست که پست‌ های پیشتاز بین المللی باید ظرف ۱ الی ۳ روز کاری به دست گیرنده برسند؛ البته، برخی از مواقع این امر نیز میسر بوده، اما به طور کلی حمل و نقل بین المللی به معنای ارسال کالا با بهترین روش و در عین حال سریع‌ترین راه می‌ باشد؛ امنیت ارسال از طریق این راه پستی نیز هرگز نباید فراموش شود، به گونه ‌ای که شرکت ‌های ارائه دهنده، تماما کالا های ارسالی شما را ضمانت کرده و در صورت بروز خسارت، تمام هزینه‌ ها را متقبل می‌ شوند.

حتما بخوانید: شرکت حمل و نقل بین المللی چه وظایفی دارد؟

وسایلی که می‌توان از طریق پست سریع بین الملل ارسال کرد

پست اکسپرس بین المللی شامل کالا های مختلفی است که هرکدام با شرایط خاصی ارسال می‌شوند. رایج‌ترین محصولی که بااین روش ارسال می‌شود، نامه‌ها و پاکت‌های بزرگ و کوچک پستی هستند که حاوی مدارک و اسناد معتبر هستند؛ معمولا، ارسال این نوع اسناد به دلیل سایز کوچکی که دارند بسیار سخت است؛ چراکه تقریبا هیچکدام از هواپیما های باربری این نوع کالا های کوچک را جابجا نمی‌کنند؛ از این رو، شرکت ‌های حمل و نقل بین‌ المللی اکسپرس برای این کار راه‌اندازی شده‌اند تا نیاز افراد جامعه را برطرف کنند.

ارسال بسته‌های صنعتی و تجاری به صورت تکی و چندتایی نیز از طریق این نوع پست انجام می‌شود. ارسال تکی محصولات تجاری یا صنعتی اگر از طریق ترانزیت و هواپیما های باربری انجام شود، هزینه‌ای بسیار گران به همراه خواهد داشت؛ از این رو، این روش هرگز مقرون‌به‌صرفه نخواهد بود و بهتر است از طریق پست‌ های پیشتاز بین المللی صورت گیرد؛ هزینه ارسال کالا به این روش هم از نظر هزینه به صرفه بوده و هم بسیار سریع‌تر از سایر روش‌ها انجام می‌شود.

ما در مجموعه ستاره آبی دریا قادر به حمل بار سنگین هوایی، حمل مایعات، حمل انواع باتری، حمل کالاهای خطرناک، حمل Door To Door و سرویس حمل اسناد هستیم و می توانیم بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم.

منبع: شرکت پست بین المللی آتا اکسپرس https://ata-exp.com

  • hasan emami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی