طراحی وب سایت | فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت و فروشگاه اینترنتی - آنتی اسکالانت آبین abin.ir

طراحی وب سایت | فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت و فروشگاه اینترنتی - آنتی اسکالانت آبین abin.ir

طراحی وب سایت | فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

خرید و فروش روغن DOP در ایران

جمعه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۰۸:۵۸ ب.ظ

خرید و فروش روغن DOP در ایران - خرید و فروش روغن دی او پی در ایران

روغن دی او پی DOP یا دی اکتیل فتالا مایعی شفاف و بی رنگ بوده که کمی متراکم تر از آب با بوی خفیف ولی مشخص می باشد. این ترکیب با اکثر حلال های آلی قابل اختلاط است اما در آب محلول نیست. این ترکیب با اسامی دیگری از جمله بیس (۲-اتیل هگزیل) فتالات، دی-۲-اتیل هگزیل فتالات ، دی اتیل هگزیل فتالات و DEHP نیز شناخته می شود. روغن DOP از نظر اقتصادی مزایای مختلفی نسبت به برخی دیگر از پلاستیزرها دارد. این ترکیب بدون ایجاد تغییر در ساختار شیمیایی پلیمر ، تغییرات مطلوبی را در خصوصیات فیزیکی و مکانیکی ایجاد می کند. DOP به سرعت ژله می شود و در کاربردهای رنگ لاکی ، از بین بردن ترک ها ، افزایش مقاومت و ایجاد سطح صاف موثر است. جهت خرید روغن دی او پی DOP در تهران با ما در تماس باشید. در ادامه این مقاله از پیپ کام همراه ما باشید.

موارد استفاده روغن دی او پی DOP در صنایع در تهران

دی او پی DOP گرید صنعتی مشهورترین ماده پلاستیزر در تهران می باشد است که دارای خواص کامپوزیتی عالی ، از جمله ظرفیت خوب مخلوط کردن ، کارایی بالا در پلاستیک زدگی ، فراریت کم ، انعطاف پذیری خوب در دمای کم، مقاومت در برابر آبگیری ، خواص الکتریکی خوب ، مقاومت در برابر حرارت و توانایی مقاومت در برابر تغییرات آب و هوا می باشد. این ترکیب می تواند در پردازش انواع محصولات PVC نرم ، کوپلیمر وینیل کلرید و رزین الیاف مانند فیلم ، ورقه ، چرم مصنوعی ، کابل ، قالب پلاستیکی و غیره استفاده شود. همچنین در انواع لاستیک مصنوعی اثر پلاستیزر مناسبی دارد.

دی اکتیل فتالات یک استر فتالات است که در تولید طیف وسیعی از پلاستیک ها و محصولات پوششی استفاده می شود. این ترکیب به عنوان نرم کننده در مخلوط خمیر و خمیر PVC و به عنوان افزودنی در بسیاری از فرایندها استفاده می شود. همچنین به عنوان سیال هیدرولیک و به عنوان سیال دی الکتریک در خازن ها استفاده می شود.

این ماده را می توان در بسیاری از محصولات نهایی شامل کف پی وی سی کفش و دمپایی ، چرم مصنوعی ، غشای ضد آب ، رنگ ، لاک ، پوشش کف و شیلنگ یافت.همچنین در فرآیند پرداخت تکمیلی کاغذ ، تولید گرانول های پی وی سی ، در مطالعات سم شناسی و در ارزیابی ریسک آلودگی مواد غذایی که از طریق مهاجرت فتالات ها از مواد در تماس با مواد غذایی رخ می دهد ، استفاده می شود.

خرید و فروش روغن DOP در تهران - خرید و فروش روغن دی او پی در تهران

روغن دی او پی 

https://pipcom.ir/blogs/61a12426f744882d6a3ccf8f

کاربردهای روغن دی او پی DOP در صنایع
DOP گرید صنعتی محبوب ترین ماده پلاستیزر است که دارای خواص کامپوزیتی عالی ، از جمله ظرفیت خوب مخلوط کردن ، کارایی بالا در پلاستیک زدگی ، فراریت کم ، انعطاف پذیری خوب در دمای پایین ، مقاومت در برابر آبگیری ، خواص الکتریکی خوب ، مقاومت در برابر حرارت و توانایی مقاومت در برابر تغییرات آب و هوا است.

این ترکیب می تواند در پردازش انواع محصولات PVC نرم ، کوپلیمر وینیل کلرید و رزین الیاف مانند فیلم ، ورقه ، چرم مصنوعی ، کابل ، قالب پلاستیکی و غیره استفاده شود. همچنین در انواع لاستیک مصنوعی اثر پلاستیزر خوبی دارد.

دی اکتیل فتالات یک استر فتالات است که در ساخت طیف وسیعی از پلاستیک ها و محصولات پوششی استفاده می شود. این ترکیب به عنوان نرم کننده در مخلوط خمیر و خمیر PVC و به عنوان افزودنی در بسیاری از فرایندها استفاده می شود. همچنین به عنوان سیال هیدرولیک و به عنوان سیال دی الکتریک در خازن ها کاربرد دارد.

این ماده را می توان در بسیاری از محصولات نهایی شامل کف پی وی سی کفش و دمپایی ، چرم مصنوعی ، غشای ضد آب ، رنگ ، لاک ، پوشش کف و شیلنگ یافت.همچنین در فرآیند پرداخت تکمیلی کاغذ ، تولید گرانول های پی وی سی ، در مطالعات سم شناسی و در ارزیابی ریسک آلودگی مواد غذایی که از طریق مهاجرت فتالات ها از مواد در تماس با مواد غذایی رخ می دهد ، استفاده می شود.

کاربرد روغن دی او پی DOP در وسایل پزشکی
به دلیل خواص مناسب و هزینه کم این ترکیب به عنوان پلاستیزر در تولید محصولات  PVC به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. پلاستیک ها ممکن است حاوی ۱٪ تا ۴۰٪ روغن دی او پی باشند.

این ترکیب رایج ترین ماده مورد استفاده در دستگاه های پزشکی مانند لوله و کیسه های داخل وریدی ، کاتترهای IV ، لوله های نازوگاستریک ، کیسه های دیالیز و لوله ها ، کیسه های خون و لوله های انتقال خون و لوله های هوا است. DEHP این پلاستیک ها را نرم و انعطاف پذیرتر می کند و اولین بار در دهه ۱۹۴۰ در کیسه های خون استفاده شد.

به همین دلیل در مورد نشت این ترکیب به مایعات بدن بیمار به ویژه برای کسانی که نیاز به تزریق گسترده دارند یا کسانی که در معرض بالاترین خطر ابتلا به ناهنجاری های رشد هستند نگرانی هایی ابراز شده است. نوزادان تازه متولد شده در مهد کودک ، بیماران هموفیلی ، بیماران دیالیزی کلیه ، نوزادان ، نوزادان نارس ، شیرده و زنان باردار به ویژه در معرض خطر هستند.

روش های مواجهه با روغن  دی او پی DOP
DOP در بسیاری از وسایل منزل از جمله سفره ، کاشی کف ، پرده دوش ، شیلنگ باغ ، لباس بارانی ، عروسک ، اسباب بازی ، کفش ، لوله های پزشکی ، روکش مبلمان و آسترهای استخر استفاده می شود. این ترکیب یکی از آلاینده های هوای داخل خانه ها و مدارس است. مواجهه معمولی با DOP بسیار محتمل است زیرا به عنوان حامل عطر در لوازم آرایشی ، محصولات مراقبت شخصی ، مواد شوینده لباس ، ادکلن ، شمع های معطر و خوشبو کننده های هوا استفاده می شود.

  • hasan emami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی