طراحی وب سایت | فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت و فروشگاه اینترنتی - آنتی اسکالانت آبین abin.ir

طراحی وب سایت | فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت و فروشگاه اینترنتی - آنتی اسکالانت آبین abin.ir

طراحی وب سایت | فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

روغن دی او پی چیست؟

جمعه, ۱ بهمن ۱۴۰۰، ۰۴:۲۰ ب.ظ

پلاستی سول های PVC یا محلول های معلق وینیلی (Vinyl dispertions) سوسپانسیون‌ های سیالی از رزین های PVC با ذرات ریز بوده که در یک سیستم پلاستی سایزر (نرم‌کننده) موجود می باشند.

روغن دی او پی، روغن D.O.P، روغن کمکی دی اوپی، روغن دی او پیDOP، دی اکتیل فتالات، dioctil phthalate، آب صابون، روغن دی او پی چیست، استفاده از روغن DOP، قیمت روغن دی او پی DOP، موارد مصرف روغن DOP (بررسی بازار مصرف):

دی اکتیل فتالات، dioctyl phthalate و یا روغن دی او پی (DOP) یکی از مهم ترین نرم کننده های انواعی از پودر گرانول پی وی سی PVC می باشد.

پلاستی سولهای PVC یا محلولهای معلق وینیلی (Vinyl dispertions) سوسپانسیون‌های سیالی از رزین های PVC با ذرات ریز هستند که در یک سیستم پلاستی سایزر (نرم‌کننده) موجود هستند.

این نوع خمیرها اغلب از PVC تولید گردیده از روش امولسیون نوع E تهیه شده اند و روغن دی‌اکتیل فتالات (DOP) یک نرم‌ کننده متداول در تولید آنست. بخش های سازنده دیگر بیشتر شامل پرکننده و پایدارکننده می باشد.

خمیر PVC وسیله حرارت دادن در دمای بالا به محصول نهایی تبدیل می شود که کاربردهای متنوعی از جمله بعنوان درزگیرها (Sealers) و واشرها (Washers)، پوشش ها (Coatings) و چسب ها (Adhesives)، و انواع لوازم پلاستیکی دارد.

راه تولید این ماده در یک راکتور مجهز به همزن در مجاورت کاتالیزور با دو ماده اولیه دو اتیل هگزانول و انیدرید فتالیک تولید می گردد و گام های ساخت دی او پی عبارتند از استریفاکسیون بازیابی الکل مازاد و صاف کردن محصول کاربرد در صنایع چرم مصنوعی گالینگور، کفش، رنگسازی، شیلنگ سازی، اسباب بازی، کابل سازی،گرانول سازی، فیلتر هوا،توپ سازی، نوار دور شیشه وغیره است که دارای بازاری بکر با مصرف بالا و بالطبع سودآوری قابل توجهی است که یک بازار و فروش تضمین شده را به دنبال دارد.

سرانه تولید سالانه روغن DOP در دنیا
مقدار تولید روغن Dop، دی اکتیل فتالات، dioctyl phthalate در جهان تقریبا سه میلیارد کیلوگرم طی یک سال است که بازاری بکر و سرشار از سود است البته به شرطی که از یک مکانیزم دقیق مهندسی شده و زنجیره تامین مدیریت شده در تولید و نیز معماری اصولی خط تولید کارخانه بهرهمند شوید.

روغن کمکی DOP

روغن کمکی  دی او پی DOP روغنی میباشد که میتوان حدود ۳۰% به همراه روغن DOP استفاده کرد بی آنکه فواید فیزیکی و شیمیائی آن کمتر شود و با توجه به اینکه روغن DOP از جمله روغن های گران قیمت بازار است روغن کمکی DOP می تواند نقش بسزائی در متعادل کردن و به صرفه نمودن قیمت روغن DOP ایفا نماید.

روغن کمکی DOP به تولید کنندگان لوازم لاستیکی و پلاستیکی، قدرت مانور بیشتر و قدرت رقابت بالاتر در بازار را خواهد داد.

مشخصات روغن DOP

1. بی بو 2. دارای رنگ روشن 3. نامحلول در آب 4. محلول در روغن های معدنی

موارد استفاده روغن دی او پی DOP

نرم کننده PVC
تولید چسب ها
صنایع چرم مصنوعی
صنایع کفش
رنگسازی
شیلنگ سازی
اسباب بازی
کابل سازی
گرانول سازی
نوار دور شیشه
و غیره....

  • hasan emami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی