طراحی وب سایت | فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت و فروشگاه اینترنتی - آنتی اسکالانت آبین abin.ir

طراحی وب سایت | فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت و فروشگاه اینترنتی - آنتی اسکالانت آبین abin.ir

طراحی وب سایت | فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

بررسی ویژگی های اساسی یک سایت حرفه ای

چهارشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۰۱ ب.ظ

سایت های زیادی با شکل و شمایل  مختلف در فضای مجازی وجود دارد اما آیا همه آنها سایت های حرفه ای هستند؟ آیا یک سایت شلوغ پلوغ و با هر سر و شکلی را می توان یک سایت حرفه ای نامید؟ برای فهمیدن جواب این سوالات، در ادامه این مطلب چند ویژگی اساسی یک سایت حرفه ای را با هم مرور می کنیم.- در یک سایت حرفه ای باید اکثر صفحات سایت برای  موتورهای جستجو باید قابل دریافت باشند.
- سایت حرفه ای باید به سرعت در کامپیوتر بازدیدکننده به نمایش درآید . (سرعت لود شدن بالا)
- باید دارای طراحی قالب جذاب و متناسب با حرفه ی دارنده سایت باشد، چون سایت ویترین خدمات و محصولات و نیز دفترکار فرد در فضای مجازی است.
- Navigation یا لینک دهی در صفحات وب به سهولت و درستی انجام شده باشد. مثلا  با کلیک روی خدمات وارد صفحه تماس با ما نشوید و یا اصلا به جایی لینک نشده باشد. لینک ها باید کاربر را به جای درستی هدایت کند.
-    طراحی سایت حرفه ای با توجه به استانداردهای تکنولوژی ریسپانسیو انجام شده باشد تا در صفحه نمایش همه دیوایس هایی مثل تبلت، اسمارت فون، لپ تاپ و نیز در مرورگرهای پر کاربرد بویژه موزیلا فایرفاکس که بیشترین کاربر جهانی را دارد به صورت صحیح نمایش داده شود و فاقد بهم ریختگی باشد.

- بهترین سایتی که می توانید داشته باشید و هزینه نگهداری آن هم زیاد نباشد و برای اداره آن نخواهید دست به دامن شرکت  طراحی کننده سایت خود باشید، سایتی است که نرم افزار مدیریت محتوا یا همان CMS آن به صورت داینامیک باشد. برای آشنایی با این نوع شیوه های طراحی سایت پیشنهاد می کنم مطلب کوتاه زیر را مطالعه کنید.

سایت منبع: toranjit


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی