طراحی وب سایت | فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت و فروشگاه اینترنتی - آنتی اسکالانت آبین abin.ir

طراحی وب سایت | فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت و فروشگاه اینترنتی - آنتی اسکالانت آبین abin.ir

طراحی وب سایت | فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

شیشه تاشو چیست؟

شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۰، ۰۱:۲۷ ق.ظ

بالکن شیشه ای تاشو
از جدیدترین پدیده های معماری ساختمان با پوشش دیوار شیشه ای بالکن شیشه ای تاشو است ، شیشه هایی عایق با قابلیت جمع شدن برای فضاهای باز در ساختمان . در ادامه این مقاله از شیشه بالکن پرشین بالکن همراه ما باشید.
سیستم مورد نظر در عین زیبایی فوق العاده این امکان را به ما می دهد تا بتوانیم از این فضاها در تمامی فصول سال استفاده ی بهینه کنیم.

طراحی سیستم به شکلی است که هر زمان بخواهیم میتوانیم(مثلامساعد بودن هوا)یک یا دو یا تمام شیشه ها را تا انتها جمع کنیم .
به دلیل چرخش شیشه ها به داخل بالکن هیچ محدودیتی برای نظافت سطوح خارجی شیشه ها وجود ندارد.با بکارگیری پروفیلهای آلومینیوم با آلیاژ بسیار مقاوم و آبکاری شده به هیچ وجه مشکل زنگ زدگی و خوردگی و همچنین دفرمه شدن بر اثر تغییرات دما را نداریم.

بالکن شیشه ایتاشو مدرن ترین گزینه برای استفاده بهینه و زیبایی بالکن خانه تان می باشد. این بالکن ها قابلیت حرکت به صورت ریلی را دارند و با توجه به جمع شدن شیشه ها در یک سمت می توانید در چهار فصل سال از بالکن خانه تان لذت ببرید. پارتیشن شیشه ای متحرک یا تراس بالکنی شیشه ای در دو دسته کلی با قاب آلومینیومی و بدون قاب (فریم لس) ارائه می شود و در کنار این محصول درب شیشه ای متحرک نیز قرار می گیرد.

شیشه بالکن محصولی ست که در درون خود قابلیت های زیادی را به همراه دارد.شیشه بالکن می تواند به شما در استفاده هر چه بهتر از بالکن یا تراس کمک کند.این محصول دارای خصوصیاتی کاملا منحصر به فرد می باشد.اگر نگاهی گذرا به بالکن واحد های مختلف بیندازیم در اکثر موارد چیزی جز کثیفی و به هم ریختگی مشاهده نمی کنیم.دلایل این اتفاق نیز عدم پوشش مناسب برای بالکن یا تراس می باشد. به خاطر وجود گردو خاک، ریزش برف و باران، حیوانات و حشرات مزاحم و دلایل متعدد دیگر، ساکنان کمتر علاقمندند که از بالکن یا تراس استفاده نمایند.در شهر های بزرگ به خاطر وجود آلودگی صوتی و هوا تقریبا محال است که بتوان در بالکن نشست و از مناظر بیرونی لذت برد.

 

مشکلات گفته شده در بالا با به کارگیری شیشه بالکن حل می شود .یعنی با شیشه بالکن دیگر خبری از گردو خاک، حیوانات و حشرات موذی و صداهای مزاحم نیست و می توان با آسودگی خاطر در بالکن یا تراس نشست و از دیدن مناظر بیرون لذت برد. شیشه بالکنی تا هفتاد درصد عایق صدا می باشد. در واقع می توان با نصب شیشه بالکن صدا را مدیریت کرد و از شنیدن صداهای ناهنجار جلوگیری کرد. یکی دیگر از معضلات بالکن ها،سرما و گرما در فصول مختلف سال می باشد. به عبارت بهتر سرما و گرما مانعی می شود که بتوان در بالکن یا تراس نشست. شیشه بالکن این معضل را نیز حل نموده است. شیشه بالکن هفتاد درصد پوشش برودتی ایجاد می کند در سیستم بالکن شیشه ای یک ریل آلومینیومی در کف و یک ریل در سقف اجرا شده و مابقی فضا به تعدادی پانل شیشه ای متحرک تقسیم می شود بگونه ای که پانل اول ثابت بوده و بصورت درب باز و بسته می شود و بقیه پانل ها به ترتیب در مسیر ریل حرکت کرده و عمود بر مسیر حرکتی خود در محل درب از مسیر ریل خارج شده و در کنار درب قرار می گیرند.

  • hasan emami

نظرات  (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی