طراحی وب سایت | فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت و فروشگاه اینترنتی - آنتی اسکالانت آبین abin.ir

طراحی وب سایت | فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت و فروشگاه اینترنتی - آنتی اسکالانت آبین abin.ir

طراحی وب سایت | فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

تعمیر برد الکترونیکی ظرفشویی ال جی

دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۰، ۰۳:۵۸ ب.ظ

 

ماشین ظرفشویی یکی از لوازم خانگی پرکاربرد محسوب می شود که امروزه بیشتر مردم از این دستگاه بی نظیر برای شستشوی ظروف خود استفاده می کنند. در بین ظرفشویی های موجود در بازار برند ال جی یکی از محبوب ترین و معتبر ترین آن ها می باشد. اما این معتبر بودن به معنای این نیست که ظرفشویی های ال جی دچار خرابی نمی شوند. یکی از مشکلاتی که برای این ظرفشویی ها ایجاد می شود خرابی برد الکترونیکی می باشد. ما در این مقاله نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی  قصد داریم به توضیح نحوه تعمیر برد الکترونیکی ظرفشویی ال جی بپردازیم.در صورت نیاز به خدمات تعمیر ظرفشویی ال جی می توانید با مرکز آی پی امداد به شماره 02158941 تماس بگیرید.

  1. نشانه های خرابی برد الکترونیکی ظرفشویی ال جی
  2. علت خرابی برد الکترونیکی ظرفشویی ال جی
  3. تعمیر برد الکترونیکی ماشین ظرفشویی ال جی

 

 

نشانه های خرابی برد الکترونیکی ظرفشویی ال جی

برد الکترونیکی از قطعات بسیار مهم در ظرفشویی می باشد که خرابی آن مشکلات زیادی را برای دستگاه ایجاد می کند. خرابی برد الکترونیکی در ظرفشویی همواره با نشانه هایی همراه است که با بررسی آن ها می توانید به خرابی برد الکترونیکی پی ببرید. پس از اطمینان از خرابی برد باید سریعا به تعمیر برد الکترونیکی ظرفشویی ال جی بپردازید. نشانه های خرابی برد به شرح زیر می باشند:

  • یکی از نشانه های خرابی برد عدم آبگیری ماشین ظرفشویی می باشد.
  • در صورتی که در برنامه انتخابی شما برای شستشو مشکل و اختلالی ایجاد شود مشکل از برد می باشد.
  • روشن نشدن ماشین ظرفشویی یکی از نشانه های خرابی برد می باشد.
  • اگر روی صفحه نمایش ارورهایی را مشاهده کردید باید به تعمیر برد بپردازید.
  • در صورتی که ماشین ظرفشویی شما در حین کار خاموش شود باید برد را بررسی کنید.

 

علت خرابی برد الکترونیکی ظرفشویی ال جی

پس از بررسی نشانه ها و اطمینان از خرابی برد با از علت خرابی برد الکترونیکی ظرفشویی ال جی آگاه شوید. رایج ترین علت خرابی برد مشکلات برقی و نوسانات می باشد. زمانی که دستگاه شما دچار نوسانات برقی می شود احتمال خرابی برد بسیار بالا می رود. از دیگر دلایل خرابی برد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نیم سوز شدن و یا سوختن خازن های رو برد الکترونیکی یکی از علت های خرابی برد می باشد. در این صورت ظرفشویی به صورت مقطعی کار می کند.
  • در بسیاری از مواقع علت خرابی برد نیم سوز شدن سیم پیچی ظرفشویی می باشد. در این صورت در عملکرد ماشین ظرفشویی اختلال ایجاد می شود.
  • سوختن کامل برد الکترونیکی یکی از دلایل خرابی برد می باشد که در این صورت ظرفشویی روشن نخواهد شد. 

مطالعه کنید:نحوه تعویض فیوز حرارتی ظرفشویی

تعمیر برد الکترونیکی ماشین ظرفشویی ال جی

علت خرابی برد و آگاهی از این دلایل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. زیرا هر یک از این مشکلات روش تعمیر متفاوتی دارند. برای تعمیر برد الکترونیکی ظرفشویی ال جی باید از تجربه و دانش کافی در این زمینه برخوردار باشید.

اولین مرحله برای تعمیر برد الکترونیکی ظرفشویی ال جی رعایت نکات ایمنی می باشد. توجه داشته باشید که در مواقعی که خازن های روی برد سوخته باشند باید این قطعات را تعویض کنید. نحوه تشخیص خازن های سوخته نیازمند دانش و تجربه خاصی می باشد. در صورتی که ظرفشویی پس از تعویض خازن ها همچنان دچار مشکل باشد باید برد الکترونیکی را تعویض نمایید.

  • hasan emami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی